Δ΄ ΤΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πληροφορικών
- Αλεξούδα Γ., Πατιώ Μ., “Σχέδιο έρευνας προγραμματισμού παιχνιδιών για τη μουσική της Θεσσαλονίκης” [1-12]
- Αραμπατζής Γιώργος, “Η Αλγοριθμική Πολυπλοκότητα στο Γενικό Λύκειο” [13-24]
- Γλέζου Κ., Ιωσηφίδου Μ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Δημιουργώντας ψηφιακά παιχνίδια με αξιοποίηση του Scratch 2.0 στην τάξη – Παρουσίαση εργασιών μαθητών” [25-30]
- Ζαπρούδη Πασχαλιά, “Give me your PIN! You have three tries! » (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: ΟΣΟ… ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ)” [31-41]
- Ζαπρούδη Πασχαλιά, “Βιωματικό Εργαστήριο: Η δομή απλής & σύνθετης επιλογής στο αντικειμενοστρεφές περιβάλλον του AppInventor” [42-45]
- Καλκάνης Θ., Ταλάρη Α., “Διαθεματικό και Ομαδοσυνεργατικό Εργαστήριο με Raspberry Pi” [46-57]
- Καλλιάρας Κωνσταντίνος, “Οι βασικές αρχές του υπολογισμού μέσα από τη διδασκαλία των υπολογιστικών φύλλων στο Γυμνάσιο” [58-69]
- Λαδά Α., Θεοδόση Α., “Παιδαγωγικοί Σχεδιασμοί με το Movie-Maker και το Scratch για την Παραγωγή Μαθησιακών Αντικειμένων” [70-79]
- Λευθερούδης Θεόδωρος, “Βιωματικό Εργαστήριο: Μαθαίνω τις λογικές πύλες παίζοντας” [80-84]
- Μαστρογιάννης Ι., Σωτηρίου Σ., Γλέζου Κ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch for Arduino” [85-89]
- Ματοσσιάν Α., Σωτηρίου Σ., Μαστρογιάννης Ι., “Ard-project, Μία Ευκαιρία Συνεργατικής Διδακτικής Παρέμβασης” [90-99]
- Τζελέπη Σ., Κοτίνη Ι., “Δραστηριότητες ενίσχυσης της Υπολογιστικής Σκέψης” [100-108]
Μαθηματικών & Οικονομικών Επιστημών
- Βλάχος Ζ., Βλάχου Μ., “Το τρίγωνο του Sierpinski αφορμή για τη διδασκαλία της Γεωμετρικής Προόδου μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα “Αίσωπος”” [109-116]
- Καβαλιαράκης Παναγιώτης, “Εφαρμογή μικτής διδασκαλίας με τη χρήση ελεύθερα προσβάσιμου υλικού: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας της Γ΄ Λυκείου” [117-128]
- Μακρής Σ., Μπούτσκου Λ., Πέλλα Π., “Πειράματα τύχης και Δειγματικός χώρος” [129-140]
- Ματσιώρη Α., Μυλωνάς Δ., “Μεθοδολογία ανάπτυξης ψηφιακών σεναρίων στο γνωστικό αντικείμενο των Οικονομικών Επιστημών για το Γενικό Λύκειο” [141-153]
- Μπολοτάκης Γεώργιος, “Βιωματικό Εργαστήριο: Διδασκαλία μαθήματος μαθηματικών Άλγεβρας Α’ Λυκείου, με εφαρμογή του λογισμικού GeoGebra και χρήση φύλλων εργασίας, «Εξίσωση-Ανίσωση 2ου βαθμού, Μορφές – Πρόσημο Τριωνύμου», Γνωριμία με το περιβάλλον και τα βασικά εργαλεία του λογισμικού μαθηματικών GeoGebra»” [154-161]
- Παναγιώτου Ευάγγελος, “Κλασμοειδή: Αυτό-ομοιότητα – Διάσταση – Περίμετρος – Εμβαδόν” [162-173]
- Σάλτας Β., Ασλανίδου Γ., Φωτόπουλος Χρ., “Επικουρικός εκπαιδευτικός δικτυακός τόπος ανώτερων μαθηματικών” [174-179]
Φυσικών Επιστημών
- Αργύρη Παναγιώτα, “Ευρωπαϊκό Έργο Inspiring Science Education: Καινοτομία στην Διδακτική των θετικών επιστημών” [180-185]
- Γιαγτζόγλου Στέφανος, “Τα μυστικά της αναδίπλωσης των πρωτεϊνών αποκαλύπτονται με το Protein Investigator” [186-199]
- Γραμμένος Νικόλαος, “Ενισχύοντας την διερευνητική, ανακαλυπτική και συνεργατική μάθηση στις φυσικές επιστήμες με σχεδιασμό και αξιοποίηση ψηφιακών διαδραστικών διδακτικών σεναρίων” [200-209]
- Κουσλόγλου Ε., Αλισαβάκης Ε., “Βιωματικό Εργαστήριο: Κέντρο απεξάρτησης από τις ΤΠΕ στις Φυσικές Επιστήμες” [210-211]
- Πάλλας Α., Ορφανάκης Σ., “Η αξιοποίηση των αισθητήρων του Arduino στις εργαστηριακές και ερευνητικές δραστηριότητες” [212-223]
- Πάλλας Α., Ορφανάκης Σ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Χρήση του Arduino στο Ε.Φ.Ε. Το παράδειγμα της θερμομέτρησης με τον αισθητήρα LM35” [224-232]
- Ριτσατάκης Εμμανουήλ, “Περιγραφή και αποτίμηση διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες με συνδυασμό Ταμπλέτας, Βιντεοπροβολέα και Ιστολογίου” [233-240]
- Τζαμτζής Α., Σόκουτης Δ., Παυλάτου Ε., “Ψηφιακά Μαθησιακά αντικείμενα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Χημείας στο Φωτόδεντρο” [241-250]
- Τζιωρτζιώτη Χ., Παπαδημητρόπουλος Ν., Τουμαζάτος Δ., “Αξιολόγηση ψηφιακού σεναρίου για τη διδασκαλία του μαθήματος «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων»” [251-259]
- Κεραμιδάς Κ., Κολτσάκης Ε., Σωτηρίου Σ., Φράγκου Σ., “Στρογγυλό τραπέζι: Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιοποίηση ψηφιακών διδακτικών σεναρίων Φυσικής στην πλατφόρμα «Αίσωπος»” [260-287]
Οικιακής Οικονομίας
Φυσικής Αγωγής
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; .Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Πολιτική για τα Cookies