Δ΄ ΤΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πληροφορικών
- Αλεξούδα Γ., Πατιώ Μ., «Σχέδιο έρευνας προγραμματισμού παιχνιδιών για τη μουσική της Θεσσαλονίκης» [1-12]
- Αραμπατζής Γιώργος, «Η Αλγοριθμική Πολυπλοκότητα στο Γενικό Λύκειο» [13-24]
- Γλέζου Κ., Ιωσηφίδου Μ., «Βιωματικό Εργαστήριο: Δημιουργώντας ψηφιακά παιχνίδια με αξιοποίηση του Scratch 2.0 στην τάξη – Παρουσίαση εργασιών μαθητών» [25-30]
- Ζαπρούδη Πασχαλιά, «Give me your PIN! You have three tries! » (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: ΟΣΟ… ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ)» [31-41]
- Ζαπρούδη Πασχαλιά, «Βιωματικό Εργαστήριο: Η δομή απλής & σύνθετης επιλογής στο αντικειμενοστρεφές περιβάλλον του AppInventor» [42-45]
- Καλκάνης Θ., Ταλάρη Α., «Διαθεματικό και Ομαδοσυνεργατικό Εργαστήριο με Raspberry Pi» [46-57]
- Καλλιάρας Κωνσταντίνος, «Οι βασικές αρχές του υπολογισμού μέσα από τη διδασκαλία των υπολογιστικών φύλλων στο Γυμνάσιο» [58-69]
- Λαδά Α., Θεοδόση Α., «Παιδαγωγικοί Σχεδιασμοί με το Movie-Maker και το Scratch για την Παραγωγή Μαθησιακών Αντικειμένων» [70-79]
- Λευθερούδης Θεόδωρος, «Βιωματικό Εργαστήριο: Μαθαίνω τις λογικές πύλες παίζοντας» [80-84]
- Μαστρογιάννης Ι., Σωτηρίου Σ., Γλέζου Κ., «Βιωματικό Εργαστήριο: Εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch for Arduino» [85-89]
- Ματοσσιάν Α., Σωτηρίου Σ., Μαστρογιάννης Ι., «Ard-project, Μία Ευκαιρία Συνεργατικής Διδακτικής Παρέμβασης» [90-99]
- Τζελέπη Σ., Κοτίνη Ι., «Δραστηριότητες ενίσχυσης της Υπολογιστικής Σκέψης» [100-108]
Μαθηματικών & Οικονομικών Επιστημών
- Βλάχος Ζ., Βλάχου Μ., «Το τρίγωνο του Sierpinski αφορμή για τη διδασκαλία της Γεωμετρικής Προόδου μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα “Αίσωπος”» [109-116]
- Καβαλιαράκης Παναγιώτης, «Εφαρμογή μικτής διδασκαλίας με τη χρήση ελεύθερα προσβάσιμου υλικού: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας της Γ΄ Λυκείου» [117-128]
- Μακρής Σ., Μπούτσκου Λ., Πέλλα Π., «Πειράματα τύχης και Δειγματικός χώρος» [129-140]
- Ματσιώρη Α., Μυλωνάς Δ., «Μεθοδολογία ανάπτυξης ψηφιακών σεναρίων στο γνωστικό αντικείμενο των Οικονομικών Επιστημών για το Γενικό Λύκειο» [141-153]
- Μπολοτάκης Γεώργιος, «Βιωματικό Εργαστήριο: Διδασκαλία μαθήματος μαθηματικών Άλγεβρας Α’ Λυκείου, με εφαρμογή του λογισμικού GeoGebra και χρήση φύλλων εργασίας, «Εξίσωση-Ανίσωση 2ου βαθμού, Μορφές – Πρόσημο Τριωνύμου», Γνωριμία με το περιβάλλον και τα βασικά εργαλεία του λογισμικού μαθηματικών GeoGebra»» [154-161]
- Παναγιώτου Ευάγγελος, «Κλασμοειδή: Αυτό-ομοιότητα – Διάσταση – Περίμετρος – Εμβαδόν» [162-173]
- Σάλτας Β., Ασλανίδου Γ., Φωτόπουλος Χρ., «Επικουρικός εκπαιδευτικός δικτυακός τόπος ανώτερων μαθηματικών» [174-179]
Φυσικών Επιστημών
- Αργύρη Παναγιώτα, «Ευρωπαϊκό Έργο Inspiring Science Education: Καινοτομία στην Διδακτική των θετικών επιστημών» [180-185]
- Γιαγτζόγλου Στέφανος, «Τα μυστικά της αναδίπλωσης των πρωτεϊνών αποκαλύπτονται με το Protein Investigator» [186-199]
- Γραμμένος Νικόλαος, «Ενισχύοντας την διερευνητική, ανακαλυπτική και συνεργατική μάθηση στις φυσικές επιστήμες με σχεδιασμό και αξιοποίηση ψηφιακών διαδραστικών διδακτικών σεναρίων» [200-209]
- Κουσλόγλου Ε., Αλισαβάκης Ε., «Βιωματικό Εργαστήριο: Κέντρο απεξάρτησης από τις ΤΠΕ στις Φυσικές Επιστήμες» [210-211]
- Πάλλας Α., Ορφανάκης Σ., «Η αξιοποίηση των αισθητήρων του Arduino στις εργαστηριακές και ερευνητικές δραστηριότητες» [212-223]
- Πάλλας Α., Ορφανάκης Σ., «Βιωματικό Εργαστήριο: Χρήση του Arduino στο Ε.Φ.Ε. Το παράδειγμα της θερμομέτρησης με τον αισθητήρα LM35» [224-232]
- Ριτσατάκης Εμμανουήλ, «Περιγραφή και αποτίμηση διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες με συνδυασμό Ταμπλέτας, Βιντεοπροβολέα και Ιστολογίου» [233-240]
- Τζαμτζής Α., Σόκουτης Δ., Παυλάτου Ε., «Ψηφιακά Μαθησιακά αντικείμενα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Χημείας στο Φωτόδεντρο» [241-250]
- Τζιωρτζιώτη Χ., Παπαδημητρόπουλος Ν., Τουμαζάτος Δ., «Αξιολόγηση ψηφιακού σεναρίου για τη διδασκαλία του μαθήματος «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων»» [251-259]
- Κεραμιδάς Κ., Κολτσάκης Ε., Σωτηρίου Σ., Φράγκου Σ., «Στρογγυλό τραπέζι: Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιοποίηση ψηφιακών διδακτικών σεναρίων Φυσικής στην πλατφόρμα «Αίσωπος»» [260-287]
Οικιακής Οικονομίας
Φυσικής Αγωγής
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; .Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Πολιτική για τα Cookies