Α΄ ΤΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Κεντρικές ομιλίες
Δασκάλων
- Γιαννουλάκης Ιωάννης, “Οι αριθμοί ως το 1.000.000.000” [23-32]
- Γκολιά Ειρ., Σκουμιός Μ., “Η συμβολή μιας διδακτικής ακολουθίας βασισμένης στην εποικοδομητική προσέγγιση με χρήση προσομοιώσεων στις αντιλήψεις των μαθητών για τη διάδοση του ήχου” [33-44]
- Ζερβός Γ., Σουδίας Ι., Κατσιαγιάννη Β., “Πρόταση εκπαιδευτικού σχεδιασμού ηλεκτρονικού μαθήματος στα πλαίσια της αντεστραμμένης διδασκαλίας με το Office Mix” [45-56]
- Ζύμαρη Α., Μανούρη Ο., Τσοβαλτζή Ε., Οικονόμου Β., “Γνωρίζω την πατρίδα μου-οδοιπορικό στην όμορφη Θράκη. Μια διαθεματική, διαταξιακή προσέγγιση των μαθημάτων της Γεωγραφίας και της Φυσικής Αγωγής στη Δ’ Δημοτικού και στη Β’ Γυμνασίου” [57-64]
- Θεοδούλου Α., Αρχοντάκης Χρ., “Περιπατώντας στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας: εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση εικονικών και δια ζώσης περιηγήσεων” [65-72]
- Καλογερά Ευτυχία, “Διδακτική εφαρμογή εκπαιδευτικού σεναρίου στη Γεωγραφία: μελέτη περίπτωσης” [73-86]
- Καρρά Γ., Καρασαββίδης Η., Τριανταφυλλίδης Τ., “Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός Σοβαρού Παιχνιδιού για την Περιστροφική Συμμετρία” [87-98]
- Κοψολαίμη Ε., Τσιλιμπώκου Α., “Η εφαρμογή ενός WebQuest διδακτικού σεναρίου στην Αγωγή Υγείας” [99-108]
- Μαλλιαρού Μ., Παντελούκα Η., “Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού Γλώσσας Ε’ & ΣΤ’ τάξης Δημοτικού” [109-122]
- Μπιμπούδη Μ., Καραγεώργος Χρ., “Παιδαγωγική αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω της μικτής μάθησης. Μια εφαρμογή στο χώρο της Ιστορίας” [123-130]
- Μπούσια Ε., Παπάς Α., Ελληνιάδου Ε., “Ψηφιακές αφηγήσεις. Μύθων μεταμορφώσεις” [131-141]
- Νίτσα Αργυρώ, “Συνεργατικές δραστηριότητες με τη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών σε παιδιά της Δ΄ Τάξης του Δημοτικού: Μελέτη της ποιότητας της επικοινωνίας” [142-150]
- Παπαδόπουλος Πάρης, “Ταξίδι στη γνώση μέσα από 50 επεισόδια Comics για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών” [151-159]
- Παυλίδου Σ., Τσικαλοπούλου Μ., “Βρίσκω την προπαίδεια του 5 και του 10” [160-165]
- Σαλονικίδης Ι., Αθανασιάδης Κ., “e-Γεωγραφία 2.0: Δικτυακός τόπος για την υποστήριξη της διδασκαλίας της Γεωγραφίας στο Δημοτικό Σχολείο” [166-176]
- Σιούπη Χρ., Λαμπρινός Ν., “Εκπαίδευση με τα GIS στο Δημοτικό σχολείο: Τάσεις και αντιλήψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών και φοιτητών” [177-189]
- Σιούρλα Πολύμνια, “Δεν ξοδεύω το νερό – είναι πολύτιμο αγαθό: Διαθεματικό Διδακτικό Σενάριο για το Νερό με τη χρήση Τ.Π.Ε.” [190-200]
- Σμαροπούλου Χριστίνα, “Μαθαίνοντας ιστορία «αλλιώς» : Έρευνα σε εκπαιδευτικούς για καινοτόμο λογισμικό στη διδασκαλία της ιστορίας στην τρίτη δημοτικού” [201-211]
- Συμεωνίδου Ά., Νασιάρα Π., “Η καταστροφή του δάσους. Εκπαιδευτικό σενάριο για τη Φιλαναγνωσία και τη Μελέτη περιβάλλοντος της Β΄ Δημοτικού.” [212-221]
- Τσιβάς Αρμόδιος, “Η διδακτική αξιοποίηση των ιστορικών πηγών στο πλαίσιο του Φωτόδεντρου Μαθησιακών Αντικειμένων” [222-233]
- Τσορτανίδου Ξανθίππη, “Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού Γλώσσας για τις Α’ και Β’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου” [234-241]
Ειδική Αγωγή
Επιμόρφωση – ΕξΑΕ
Θεολόγων
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; .Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Πολιτική για τα Cookies