Β΄ ΤΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Νηπιαγωγών
- Βέκκου Ελένη, “Διερεύνηση του ρόλου των ΤΠΕ στην εκμάθηση των μαθηματικών εννοιών στους μαθητές νηπιαγωγείου” [1-12]
- Γκουντοπούλου Κ., Καστόρη Γ., “Η βιολογία των φυτών πάει… στο νηπιαγωγείο” [13-24]
- Δάγλα Α., Ρούσσου Ε., “Artful Thinking: μια διδακτική προσέγγιση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο” [25-37]
- Ευαγγελοπούλου Α., Παπουτσάκη Κ., Βαφειάδου Ν., Ζησοπούλου Α., Καλαϊτζάκη Α., Κανερνή Δ., Καρπάτση Χ., Λιβαθινού Σ., Μιχαλάρου Κ., Ναούμ Φ., Παρταλά Δ., Τριανταφύλλου Σ., Τσιγγερλιώτη Α., “Ένα συνεργατικό πρόγραμμα στο Νηπιαγωγείο με τη χρήση των ΤΠΕ. Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική” [38-48]
- Ζιούλη Γ., Παπαδοπούλου Ε., “Χρωματοσχήματα – μια πολύχρωμη εμπειρία” [49-56]
- Θεοδωρακάκου Μαρία, “”Χωριό μου χωριουδάκι μου”: Μια διδακτική παρέμβαση γνωριμίας των μαθητών με το χωριό τους με τη βοήθεια των ΤΠΕ” [57-68]
- Κλειδαρά Μαρία, “Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο: Η πόλη μου” [69-78]
- Μουταφίδου Α., Μπράτιτσης Θ., “Out of Eden Learn και Ψηφιακή Αφήγηση: Κατανοώντας την έννοια της κουλτούρας στο νηπιαγωγείο” [79-88]
- Μπάμπουρα Άννα, “Από τη Γη-τονιά μας στη γειτονιά των αστεριών” [89-101]
- Νίκα Σ., Μπακή Ευθ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Όταν η Ρομποτική γίνεται παιχνίδι… Η αξιοποίηση του BeeBot στην προσχολική ηλικία” [102-105]
- Παναγιωτοπούλου Παναγιώτα, “Η αξιοποίηση του ψηφιακού φακέλου μαθητή (e-portfolio) στην προσχολική εκπαίδευση. Διερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών” [106-119]
- Παπαδάκη Αργυρώ, “Διδακτική εφαρμογή Εκπαιδευτικού σεναρίου με αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Τα χρώματα στο Νηπιαγωγείο” [120-126]
- Παπαδοπούλου Ελένη, “Oι Θεοί ταξιδεύουν στο διάστημα” [127-136]
- Παπαθανασίου Γ., Τούντα Σ., “Η φιλία στο νηπιαγωγείο μέσα στο πλαίσιο επίλυσης προβλημάτων” [137-147]
- Τεκερή Κυριακή, “Αξιοποίηση των ιστορικών πηγών στο Νηπιαγωγείο και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της έννοιας του χρόνου” [148-159]
- Τσιγγίδου Σουλτάνα, “Χρήση προγραμματιζόμενων παιχνιδιών στην προσχολική εκπαίδευση : Η περίπτωση του Bee-bot” [160-168]
- Τσαλαγιώργου Ε., Βαλσαμίδου Λ., Μέλλιου Κ., “Στρογγυλό Τραπέζι: Ψηφιακή πλατφόρμα Αίσωπος και Προσχολική Εκπαίδευση: Παραδείγματα σχεδιασμού και ανάπτυξης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων” [169-180]
Γενικού Ενδιαφέροντος
- Αραμπατζής Γ., Μαργαρού Ε., Κανάκης Κ., “Μηχανές με γρανάζια στην Κίνα. Διδάσκοντας παράλληλα Ιστορία, Φυσική και Πληροφορική” [181-192]
- Βαφειάδης Α., Λιθοξοΐδου Α., Σιγάλας Μ., “Στάσεις μαθητών Γυμνασίου για τη χρήση των Διαδραστικών Πινάκων στην εκπαιδευτική διαδικασία” [193-205]
- Γαϊτάνη Μ., Γασπαρινάτος Α., “Ενδοσχολική βία. Μια διδακτική πρόταση προς ενεργοποίηση των μαθητών για ενημέρωση και ουσιαστική παρέμβασή τους πάνω στην πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου” [206-218]
- Γενιτζές Α., Τούλιου Ε., “Η εξέλιξη του εκπαιδευτικού ρόλου του ραδιοφώνου” [219-230]
- Γεωργούσης Ευθύμιος, “Ανακαλύπτοντας τη σπουδαιότητα των αλυκών και του αλατιού: Ψηφιακό σενάριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην πλατφόρμα “Αίσωπος”” [231-241]
- Δανιηλίδου Χρυσούλα, “Σχεδιάζοντας Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο για τον ΑΙΣΩΠΟ: «Μελετώντας την ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ υπό το πρίσμα της ΤΕΧΝΗΣ»” [242-249]
- Καδιγιαννόπουλος Γ., Καραβίδα Μ., “Ένα διαθεματικό – διαπολιτισμικό σενάριο για την οικονομική κρίση” [250-258]
- Καραβίδα Μ., Καδιγιαννόπουλος Γ., “Οι δυνατότητες χρήσης διαδικτυακών εργαλείων και λογισμικών στα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης” [259-270]
- Καρασαββίδης Η., Καρρά Γ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Εισαγωγή στην ανάπτυξη 3Δ ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού” [271-275]
- Καρκαμάνης Γ., Πετρούση Ε., Παλιουδάκη Ο., “Διαθεματική προσέγγιση της Πληροφορικής, της Γεωγραφίας και των Νεοελληνικών Κειμένων μέσω των ΤΠΕ-Εφαρμογή στα μαθήματα της Β΄ Γυμνασίου” [276-288]
- Ματεντσίδου Χρ., Barriouso R., “CRIMSON IDOL – an eTwinning movie project on Domestic Violence, Addictions, Showbusiness and Self-confidence” [289-295]
- Μποτονάκης Αντώνιος, “Παρουσίαση και συνεργασία των σύγχρονων λογισμικών ψηφιακής αποτύπωσης και ηχητικής αναπαραγωγής Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής Μουσικής” [296-305]
- Ξανθόπουλος Αναστάσιος, “Εκπαίδευση και τεχνολογία: «Όσο προχωρούμε, τόσο ο δρόμος μακραίνει»” [306-318]
- Σαλονικίδης Ι., Σαμαρά Θ., “Βιωματικό εργαστήριο: Ψηφιακή αφήγηση και η τεχνική Stop Motion Animation” [319-323]
- Τζιμόπουλος Νικόλαος, “Εικονικό Σχολείο στην άγονη γραμμή” [324-333]
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; .Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Πολιτική για τα Cookies