Γ΄ ΤΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Φιλολόγων
- Αρκουλή Ε., Κοσμά Χ.. “Φιλαναγνωσία, δράση και δημιουργικότητα” [1-11]
- Γαλανός Ανδρέας, “Στοιχεία για τη δεκαετία του 2010: διδάσκοντας Θανάση Βαλτινό και κειμενικά είδη με ένα Wiki” [12-22]
- Γελαδάκη Σ., Μασαλά Λ., Μπαξεβάνη Ε., “Ψηφιακά Τετράδια και Θεωρία της Γνώσης στη διδασκαλία της Ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση” [23-32]
- Γκούμα Όλγα, “Διδακτική πρόταση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπόνηση πολιτιστικών προγραμμάτων: “Εγώ… ο Δομήνικος”” [33-48]
- Ζαζάνη Ειρήνη, “Εξερευνητές αναμνήσεων: ένα μικρό εγχείρημα στο πλαίσιο της προφορικής Ιστορίας με τη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου” [49-59]
- Ζέττα Β., Ιωάννου Ν., “Στο Μαραθώνα, το 490 π.Χ.: Mια προσπάθεια αξιοποίησης του Ηροδότειου κειμένου ως ιστορικής πηγής με τη δημιουργική χρήση των τπε στην εκπαιδευτική διαδικασία” [60-71]
- Ζήκα Βάγια, “Είναι λοιπόν η τραγωδία…” [72-83]
- Κανταράκη Σοφία, “Εναλλακτικές προσεγγίσεις μέσω ΤΠΕ στη διδακτική της Ιστορίας. (e-class, φωτόδεντρο, αντεστραμμένη τάξη)” [84-92]
- Καψάσκη Αγγελική, “Διαθεματικό σενάριο Ιστορίας: H Αγία Σοφία και η σημασία της για την Τέχνη και τον Πολιτισμό” [93-105]
- Μαυρομματίδου Σ., Μαυρομματίδης Α., “Η καταπολέμηση των προλήψεων και των δεισιδαιμονιών μέσα από τη συν-διδασκαλία φιλολογικών και άλλων σχολικών μαθημάτων” [106-114]
- Ξυλά Ελένη, “ΤΠΕ και τέχνη” [115-127]
- Παπακίτσου Βασιλική, “Η αξιοποίηση των ΤΠΕ και της πλατφόρμας wordpress στη διαθεματική, ομαδοσυνεργατική με τη μέθοδο project προσέγγιση διδασκαλίας του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Λυκείου” [128-139]
- Σχωρτσανίτη Σταυρούλα, “H διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής ιστοριογραφίας από πολυμεσικά-ανακαλυπτικά περιβάλλοντα μάθησης: από τη γλώσσα στη σημασία” [140-147]
- Τσαγκούρη Όλγα, “Σταυροφορίες, ένα συγκρουσιακό θέμα” [148-159]
- Τσιουπλή Ευγ., Γερακίνη Α., “Συντάσσοντας και εφαρμόζοντας ένα σενάριο Λογοτεχνίας. Κύπρος, 1974: μια ανοιχτή πληγή” [160-169]
Ξένων Γλωσσών
- Αναστασίου Α., Γεωργάλας Π., Ανδρούτσου Δ., “«Καιρός» για συνεργατική μάθηση μέσω του Web 2.0 και του Movie Maker” [170-177]
- Δόμβρος Παναγιώτης, “Η χρήση των Τ.Π.Ε στο πλαίσιο των αρχών διδασκαλίας μέσω της μεθόδου CLIL στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση” [178-190]
- Λαδά Α., Ρέλλια Μ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Γνωστικών Αντικειμένων μέσω της Αγγλικής Γλώσσας και Εργαλείων Web2.0 στο Δημοτικό Σχολείο” [191-195]
- Παπαδόπουλος Ι., Τζαμαλή Δ., Καραθάνου Α., “«With a multimodal push of a bilingual button» Η αξιοποίηση των ΤΠΕ για την ανάπτυξη των παραγωγικών γλωσσικών δεξιοτήτων σε αλλόγλωσσους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης” [196-201]
- Παπαχαρίτου Χριστίνα, “Εντάσσοντας τα web 2.0 εργαλεία στην εκπαίδευση. Η αξιοποίηση του YouTube στην ξενόγλωσση διδασκαλία” [202-211]
- Τσαπάρα Ξανθή, “«Ας γιορτάσουμε γερμανικά!» Ένα σχέδιο εργασίας βασισμένο στο συνεργατικό εργαλείο παρουσιάσεων Google Docs και στη βιωματική μάθηση” [212-220]
Web – Web 2.0
- Δράγου Ευαγγελία, “Εκσυγχρονίζοντας την εκπαίδευση με χρήση συνεργατικού περιβάλλοντος Wiki” [221-230]
- Κατσαβού Ν., Μαυροδόντης Χ., “H χρήση του γονικού ελέγχου είναι η λύση για ένα διαδίκτυο καλύτερα προσαρμοσμένο στα παιδιά” [231-239]
- Λύτσιος Δ., Παυλίδου Δ., “Βιωματικό Εργαστήριο: Εργαστήριο δημιουργίας και λειτουργίας ηλεκτρονικών τάξεων στο ΠΣΔ” [240-243]
- Μανάφη Ι., Κελεσίδης Ε., “Βιωματικό Εργαστήριο: e-Portfolio Μαθητών με το Seesaw” [244-249]
- Μανωλάκης Χρ., Αλεξίου Σπ., “Ένα σύστημα περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών με τη χρήση της συνεργατικής πλατφόρμας Google Drive” [250-261]
- Μιχάλη Μαρία, “Εργαζόμαστε, δημιουργούμε και παρουσιάζουμε στο wix: ένα παράδειγμα παραγωγής γραπτού λόγου” [262-268]
- Ντατσιούδης Β., Δημοπούλου Α.-Σ., Μαργαρίτη Ε., “Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Mytheum: η Εκπαίδευση και ο Πολιτισμός στο πλαίσιο του Web 2.0” [269-276]
- Παναγιώτου Ευρύκλεια, “Η ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας (CSCL) στο πλαίσιο της ένταξης των ΤΠΕ στη σχολική πραγματικότητα: Προτάσεις και προβληματισμοί” [277-288]
- Τριαντάρη Φωτεινή, “Δημιουργώ Μαθήματα στην ψηφιακή πλατφόρμα Moodle” [289-298]
- Υφαντής Ηλίας, “Ασύγχρονη υποστήριξη (Moodle και απλές εφαρμογές σε κινητό) σε μαθητές Εσπερινών Λυκείων για τα μαθήματα των Πανελλαδικών” [299-305]
- Φωτίου Ν., Παραστατίδης Κ., “Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιοποίηση εκπαιδευτικής Διαδικτυακής Πύλης Επαγγελματικού Προσανατολισμού” [306-311]
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; .Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Πολιτική για τα Cookies